44760 İyi qeceler hanımlar. Az önce koronanın aşısının bulunduquna dair bi haber okudum. Rusya da bulunmuş qaliba. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuyla ilqili?
Deletedmom335 44760 umarım doğrudur bende gun içerisinde okudum insanlar artık tam gaz azgınlık yapmaya devam eder insanlık hakkında hayırlısı olması temennisi ile yavrularımız rahat yaşaması dileği ile Allah razı olsun bulanlardan
Sevimli 44760 pek inanmıyorum ama inşallah bu sefer doğrudur . 😷🤲🤲 korkarak yaşamakdan ve markete pazara gitmekden bıktık artık. Allahım yardımcımız olsun , inşallah bunuda hep birlikte atlatacağız.
44760 Deletedmom335 ahh insanlık ahh😣 keşke biraz ders almış olsaydık😣 Allah hepimizin sonunu hayır etsin yawrucaklarımızı da bütün kötülüklerden korusun
44760 Perissmom kesinlikle👍 öyle bile olsa aklıma da içime de yatmaz. Allah ne o qünlere bıraksın ne de kötü insanlara fırsat wersin🤲😞
Sevimli 44760 aynen keşke ders alsak sadece bu dünya için yaşamasak . 🥺 Magazinde üstsüz fotograf atanları görünce başımıza gelenler az bile diyorum . Alllahım acısın müslümanlara , inşallah bir an önce atlatırız bunu.
Deletedmom335 44760 amin canım dikkat etmezler bu Corona yüzünden tek başıma doğum yapmak zorunda kaldım eşimi izne dahi gondermediler seyehat kısıtlaması dan yine akillanmazlar o kadar rahat bizim insanimiz
44760 Sevimli inşallah 🤲çook haklısınız walla. Allah yardımcımız olsun qünahsız yawrucakların yüzü suyu hürmetine başımızdan def etsin inşallah 🤲
44760 Sevimli hele karantinadayken bile o yastık kombini die bşy çıkmıştı. İmsanlar töwbe edip Allah’a yöneleceqi yerde hala sapkınlık peşinde. İşte bu beni çok üzüyor 😣
44760 Deletedmom335 yaaa😔sizin adınıza üzüldüm ama önemli olan sizin we bebişinizin saqlıklı olması. Tabiki sizinde ne hayalleriniz wardı dmi. Hele de o ömürde qeçirebileceqimiz en özel qünde yanlız kalmak çok koyar insana. Ama inşallah daha qüzel qünler qöreceqiz. Telafisi olacak inşallah bu qünlerin🤲
Sevimli 44760 akıllanmayan ders almayan insan çok malesef . Artık kıyametin alamtleri bunlar.🥺 allah yardım etsin bize
Deletedmom335 44760 umarım canım umarım dediğiniz gibi olur inşallah geçti gitti ama hayatta kimsen olmayinca insan ister istemez eşini yanında istiyor oda olmayınca öksüz yetim gibi oluyor insan rabbim yavrularımıza bizlere güzel ömürler nasip etsin inşallah 💐
44760 Deletedmom335 tabiki öyle. Bu ikinizin özel we en qüzel anı. Kim bilir o da ne kadar üzülmüştür bu anı paylaşamadıqı için😔