Merhabalar bebeğim 1 ay 4 günlük doğduğunda kontrollerinde sarılığına bakıldı yüksek olmadığı için herhangi bi tedaviye gerek duyulmadı ama o zamandan beri cildi ve göz beyazı hafif sarıydı 1 aylık kontrolümüzde de doktor hafif sarılık devam ediyor artık geçmesi gerekiyor yavaştan dedi takip edecegiz dedi bu şekilde sarılığı bu zamana kadar devam eden oldu mu acaba olduysa ne zaman geçti yardımcı olursanız sevinirim