Selam kislarr. Bebegim 2 ay 10 günlük ama uyku problemimiz gitgide sorun olmaya basladi. Gunduzleri toplasan 1 saat ancak uyuyor. Uykudan artik gözleri kizariyor ama yine de direniyo uyumamak icin. Derin uykuya sanki hic gecmiyor. Aksamlari 11 den sonra yatiyor gece 4 - 5 defa uyaniyor 5 dk emiyor geri uyuyor . Sabah 7den sonra uykusu iyice açılıyor. Bu arada hep yüzüstü yatiyoruz asla sirt üstü rahat etmiyor. Bu dönemlerde benim gibi olanlar var mi neler yapıyorsunuz ? Yoksa sadece benim ki mi böyle 🥺🙄