Kızlar iyi geceler, doktorumuz bize pedia-d vitamini verdi. Onu ne zaman versem çocuk huzursuz ve gazlı. Uzun zamandır vermedim iyidi yine gazlıydı ama bu kadar ıkınarak ağlamamıştı. Artık kesinlikle vermicem. Siz bu gibi durumlar yaşadınız mı bu damlayı kullanıp. Vermesem ne olur?