Deras 16 aylık oğlum da aynı. Sadece kahvaltiyi güzel yapar. Ama ne öglen ne akşam hicbirsey yemez. Hatta ara öğün olarak yogurt ,elma,ya da cubuk kraker felan verirdim. Onlari bile yemiyor artik. Çubuk krakerleri kırıp kırıp etrafa atiyor, ya da ayagiyla eziyor 🤷♀️ gece yatarken kaşık mamasi veriyorum ama eşimle birlikte zar zor döke saça yediriyoruz. 🤷♀️önceden cok güzel yerdi, hatta kiloluydu. Göbekliydi. Göbegi eridi cocugun. Görenler zayiflamiş diyor 💆♀️ yaklaşık 1 aydır böyle cocugum, inşallah yakin zamanda iştahi artar