Seray123 Sezeryan doğum yaptım beş gün önce sütüm var ucu da büyük göğsümün emmiyor 😒 biberonu tutuyor emziği tutuyor memeyi kabul etmiyor ortalığı yıkıyor
Elifhanim Seray123 gogus ucu silikonla dene oda biberon ucu oldugu icin emer bn 5.5 aydr o seklde emziriyrm
Masal61 Seray123 Bende de öyleydi biberonu bırak ve sağlık ocağına git orda emzirtsinler bana öyle yapmışlardı ve olmuştu
TospikOglusum Seray123 aventin silikon göğüs ucundan al biberon gibi olduğu için bebeğin kabul.eder.bende 3gun kabul etmemisti onu kullaniyrm 1ay 14gunluk olduk .inan birakmayida dusunmuyrm onunla emzirmeye devam .yarada olmaz hem.gogus uçlarım dene derim
Seray123 Elifhanim ben bi tane aldım üç çok büyük oldu ya nerden aldınız ben e benekten aldım ama olmadı göğsüme