Merhaba anneler, yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim, kızım var 9 ay 26 günlük. Uykuları çok düzenlidir, gece vakti geldi mi 9 gibi uyur, gündüzleri de öyle, geceleri uyanmaz kolay kolay, sakinde bi çocuktur sorunlu hiçbir davranışı yok. Yaklaşık 1 haftadır sabahları uyanırken 8 gibi çığlık çığlığa uyanıyor, onu rahatsız edecek bir ortam da yok, yatak odasında yanımızda kendi yatağında uyuyor. Sadece sabah 8 de böyle yapıyor, başına gelen var mı? Bilgisi olan yada normal kabus falan sandım ama uzun sürünce kafam karıştı, biz eşimle sesi yükselmeyen insanlarız hayatımızda bebeğimizi etkileyen streste yok, yardımcı olursanız çok sevinirim🙏