Selam anneler 9 aylık kızım var ensesi bir anda böyle oldu eli sürekli orada kaşınıyor bepanthol kaşıntı giderici sürdüm ama bir hafta önce yine olmuştu sıcaktandır dedim ama tekrarlayınca korktum başına gelen varmı bilgilendirirseniz sevinirim teşekkür ederim 👍🏻