Rabia_unal23 Kızlar doğum yapalı 18 gün oldu ama afedersiniz vajinam aşırı kötü kokuyor sebebi dikişker ve kanama olabilirmi acaba böyle olan varmı varsa ne zaman geçti
Selcan Rabia_unal23 evet ondan kaynaklanıyor anama bitince o kokuda gidiyor . Bende öyle oldu iltihaplanma falan yoksa kanamadan sonra geçer
cilekliturtam Rabia_unal23 Çok normal tabiki ikisininde etkisi vardır , 40 çıktıktan sonra biraz daha rahatlarsiniz bu konuda. Doktorunuza rutin kontrole gittiniz mi, isterseniz bir de ona söyleyin bu durumu aksi bir durum olduğunu pek sanmıyorum ama☺️
Muallimannecik Rabia_unal23 benimde öyleydi enfeksiyon kapmışım meğer fitil falan kullandım Bi gözükmenizde fayda var sanki
2bebek Evet koku oluyor sari akıntıyla birlikte olmustu benim enfeksiyon kaptim diye çok korktum ama.sonra geçti 🤗