Esifet tam bugun bizde 2 ay 14 günlüğüz… aksam 10da uyur sabah 7ayakta ana tabi aralarda surekli kalkmalar 4gennsonra saat basi bazen yarim saatte bir yada ben ayakta tutarsam anca… ne yaptiysam olmadi bide benimki kundaksiz uyumuyo ee sicakta geliyor artik vantilator acik oda carpmasin usutmesin ye dikkat ediyorum ne yapcam sasirdim bende..