Mrb kızlar bebeğim 13. Ayda ve meme reddi var 1 aydır gündüz emmiyor tamam daha oncede isteyerek emmezdi ama uykudan uyanınca ben verirsem alırdı emerdi hiç bir zaman meme isteyen bir bebek olmadı ilk aylar hariç geceleri hiç bir sıkıntı yok emiyor ama gündüz aasla ve asla almıyor artık bir bilginiz varmı bu yaşta biraz geç degilmi meme reddi için yaşayan var mı aranızda böyle bir durum ayrıca sütüm kesilirmi sadece gece emse