Busranisa Kızlar yeni normal doğum yaptım doktorum verdi ama cok korkuyorum yapmaya kullanan varmı sadece ağrı kesici mi
BeyzaLivaLeyla Busranisa sezeryan doğum yaptım en yakın arkadaşımdı voltaren fitil onu çıkarana dualar edip duruyodum 😄hiçbir yan etkisini görmedim ama belirli saat aralığında kullanıyordum sanırım geçmezse parol içiyordum
Leylus BeyzaLivaLeyla sezeryan olalı 75 gün oldu daha anca toparladım hala acılarım tamamen gecmis değil perişan oldum kimse bana bu ilacı söylemedi ya 😥
BeyzaLivaLeyla Leylus kuzum benim doktorum doğumdan çıkar çıkmaz yazmıştı bana benim ağrılarım en fazla 10 gün olmuştur
Leylus BeyzaLivaLeyla bana sadece gaz kabızlık ve iz kalmasın diye ilaç verdiler hıc ağrı kesici kullanmadım 3 defa damar yolu açtılar Şiştim hastanedede vermediler koronada var diye çok ilgilenmediler sanırım benimde acıdan aklım gelmedi şimdi görünce yine sinirlendim 😥
BeyzaLivaLeyla Leylus ben 6 saatte bir 2 yane parol içtim 3 gün falan ödem içinde maydonoz yedim ayaklarımı havada tuttum öyle şiştimki üstüne basamıyodum ayaklarımın şükür hepsi geride kaldı