Güzel anneler, ben 25 Şubat’ta sezeryan doğum yaptım. Herşey normal doğumu gösteriyordu ama son ay bel tutukluğu yaşadım ve yürüyüş falan yapamadım. Hareketlerim kısıtlandı. O ay çok aşırı kilo aldım. Hamileliğim boyunca doğuma kadar 24 kilo aldım ve hareketsizlik ten açılmam ilerlemedi. Normal doğum çok istiyordum. Ama nasip değilmiş. Gebe okulundaki hemşiremiz sezeryan sonrası normal doğumun mümkün olduğunu söylemişti ama virüs dolayısıyla hiç bir yere gidilmiyor malum. Bu konuyla ilgili bilgisi olan varsa bilgi verebilir misiniz bana da. Ve böyle bir durum için hastane ya da doktor tavsiyesi olan var mı? İstanbul başakşehirde oturuyorum. Civarda ya da çevredeki semtlerde iyi bir hastane ya da doktor tavsiyelerinize ihtiyacım var.