Gamze77
2 aylık Bebeğim hala gündüz uykuları çok kötü 15 20 dklık destekle ayakta sallanarak ve beyaz gürültü ile uyuyor gündüz uykusu 2 saati geçmez o da toplamda yani.Gece ise 7-8 arası güzel emip (40dk) yatıyor 2 -3 saat sonra ise saat başı bazen 40 dk da bir emmeye kalkıor ve 3 dk falan emip tekrar uykuya geçiyor zorluyorum biraz daha emsin hem uykusu bölünmesin hem beslensin diye baygın halde yatıyor 40-50dk sonra aynı rutin devam .Geceleri bu durumdan nasıl kurtulabilirim ve desteksiz öğlen nasıl uyutabilirim?
JrEminJrbusra
Allah kolaylık versin 😌 karanlık yada ses olmayan yerde uyumak istiyo olabilir,,yada karanlığı sevmiyor sizi istiyor olabilir, bunları deneye deneye anlayabiliriz,biz şuan gece lambasıyla(mor renk var çok loş oluyo) uyuyoruz mesela akşam olunca aydınlık sevmiyo anladım zorlamayada gerek yok alışsın diye,,sonuçta bebeğimizde bi fıtratla doğdu sevdiği sevmediği şeyler var,gündüz tv açık olur bizde ses olsun diye gündüz uykusu mesela azdır az az sık uyur,,ama gece için zorlamıyorum,,52 günlüğüz