Ayparemmmm Anneler sağ göğsümden süt çok geliyor bebeğim emerken mutlaka genzine sıçratıyor ve nefes alamıyor artık emzirmekten korkar oldum yokmu bir çözümü Allah rızası için….
AYLININANNESI2020 Ayparemmmm bendede oyle oluyor kaldiriyorm nefes aliyor yendem veryorm baska care yok bence sut tazyikli sanrsam
mmervepanavur Ayparemmmm sütünüz tazyikli o yüzden benimde aynı şekildeydi emzirmeden önce elle sağım yapın ilk tazyikli kismi gitsin oyle emzirin
tosbikannesiii Ayparemmmm göğsünüzü makaslayın öyle verin benimde sık yaşadığım bi sorun öyle yapıyorum kaçtığı esnada ters çevirip Hafifçe sırtına vurun nefesini aldığından emin olmadan da devam etmeyin emzirmeye
Ozkelebek Ayparemmmm benimde aynı şekil süt çok olduğu için ya genzine kaçıyor yada burnunda kusuyor. Doktora gittim bunun için fakat önce sağmamı söyledi yada elimle makas yapmamı söyledi şimdi makas yapıyorum bir sorun olmadı çok şükür.
Bereninannesii Benim bebeğimde de çok oluyordu her emmesinde mutlaka bogazına kaçıyordu tazyikli geldiğindendi şimdi 7 aylık oldu geçti çok şükür