Arkadaşlar merhaba 8 bucuk aylık bebeğim 4 gündür ishal ve kusma hiç bitmedi geçen gece acile gittik üst dişleri çıkıyor ondan dedi ilaç verdi yolladi dün iyice kötüleşip halsizlesti asla mama yemiyor yediği gibi kusuyor kafasını kaldıramıyor özele gittik kan ve gaita temiz çıktı rota virüs testi yaptı temiz çıktı REFLOR eve 3 günlük bi ilaç verdi ama hiç etki etmedi ishalden çok da pişik oldu ne yapmam lazım zorla da olsa yoğurt muz patates yediriyorum ama hemen kusuyor beslenemedigi için iyice zayıfladı salgın mi var neyin nesi bu böyle