LadyMarmalade sapling ne kadar süre sonra böyle oldu bana ebe sivilce gibi olur sonra bizim kolumuzdaki gibi o haline döner dedi
mmervepanavur sapling benim bebeğimin böyle oldu hatta iltihap aktı bir süre sonra düzeldi olabilirmis boyle
Helenyaz sapling ne kadar zaman sonra böyle oldu? Benim kızımın sinek ısırığı gibi küçük bir kırmızılık oldu. 20 gün oldu aşı olalı
Hayat Helenyaz hemen belirti gostermiyo ben ilk gordugumde korktum elim ayagima dolandi hastahaneye gittik normal dediler bide iltihap gbi patladi onada normal dediler sadece el deydirmeyin diye tavsiye ettiler
Hayat sapling hayir hastahaneyede goturme ben herseferinde goturdum normal deyip gonderdiler simdi virusde var ya yazik yavrucuga yinede siz bilirsiniz ama ciddi bi durum yok ellememeniz en sagliklisi
Hayat sapling cok normal sakin elinizi degmwyin bizim arada patladi iltihap gbi akti sonra kurudu aradan zaman gecti tekrarladi derken yasini gecti duzeldi simdi normal izi var
Hayat sapling bizimki nar gbi kizardi sis olan yeri sizinki gbiydi ilk cocuk baska birindede gormeyince elim ayagima dolandi napacagimi bilmememistim her gun bi tecrube oluyo
Etmeninannesi sapling benim oğlumun da bu şekilde olmuştu daha sonra iltihap aktı içinden düzeldi olabiliyormuş böyle doktorumuz demişti
Melisamma Kızımında 5 ayda olmuştu. İltihaplanma sonra aktı ebeyi arayınca normal bişey aşının tuttupuna işaret elleme kendiliğinden geçer dedi. Kabuk olursa kaldırma demişti birde