denizalbinannesi Kışın ek gıda zamanı geçiş yapacak anneler yaz mevsiminden neler dondurucuya attınız atacaksınız neler yapmamız gerekiyor tecrubelı anneler fıkırlerınıze ihtiyacımız var. Nasıl ne sekılde dondurucuda muhafaza etmemiz gerekiyor.
Perissmom denizalbinannesi dondurucuya atmayın mevsim sebzelerini taze yesinler diyorlar ama🤷🏻♀️ Ben bi paket bamya, iki tane de enginar attım alışsın diye, çok severim bamyayı enginarı bebişim de sevsin 🤣
Perissmom denizalbinannesi bi de özel bi saklama yöntemi duymadım. bamyayı soğanla hafif pişirip koyuyorum enginarı da limonlu suyunun içinde. Varsa bilen bekleyeyim ben de
Etmeninannesi denizalbinannesi Bence atmayın zaten her sebze olucak neredeyse bal kabağı kereviz pırasa karnıbahar. Biz mecburen yaza denk geldiği için kış sebzesi atmıştım dolaba bu sene hiç birşey buzluğa koymayı düşünmüyorum
RundownMom denizalbinannesi mevsim sebze ve meyveleri yemesi gerekiyor. Yaz sebzesi atmanıza gerek yok
Deletedmom313 denizalbinannesi Ben bu konuda çok kararsızım, tadı değişeceği için tavsiye etmiyorlar ne yapsak bilemedim 🤷🏼♀️