Anneler oğlum 4 ay 12 günlük oldu. anne sütü alıyor sadece iki gündür sanki sütüm azaldı yutkunmasından anlıyorum bugünde günüm emzirmek ile geçti cok sık emmek istedi mama asla almıyor biberona alıskın değil çünkü öğürüyor. sağlık ocagındaki hemşiremiz verme dedi ama sizlere de sormak istedim 4+ kasık mamalarından versem günde 1 kez nasıl olur acaba 😔