Kenaz Merhaba ,bugun bebepim 4.ayına girdi.ancak bir kaç gündür inanılmaz siş kaşım isteği var,sürekli parmakları ağzında sinirlenerek kaşıyor..acaba bu ay için bu durumda olan bebekleriniz için ne oyuncak veya dişlik kullandınız??öneriniz var mı?
Deletedmom335 Kenaz sulu dış kasiyacagi aldım ben canım dolabın gözüne koyuuorum soğuyunca sürüyorum dış etlerine bizim çok erken başladı 87 günlüğüz daha 1 kaç hafta önce başladık şimdi bile elleri ağzında