Durunevaa 25 günlük olduk bugün kızım uykuya dalma da problem yaşıyor sürekli meme de kalmak istiyor bu yüzden emzik vererek uyutmaya çalışıyorum ama emziği atıyor asla kabul etmiyor nasıl alistirabilirim aynı durumu yaşayan var mı aranızda
Emin_e Durunevaa 6 aydir ugrasiyorum pes ettim artik almiyor… bebege bagli, ben bir cok emzik denedim, hep cikardi verdim falan ama almadi…
Abektas Durunevaa sanırım bu bebekten bebeğe değişiyor🙄 benimkide emzik bağımlısı hastaneden çıktığımız gün verdik ‘ birde öule özellikli bişey değildi eşim anlamaz normal bi emzik aldı geldi . Oğlumun ağzına ne versen emer ayırt etmez. Şuanda emziksiz bir gün geçiremeyiz öyle bağımlı durumda. Bide bunun bıraktırması var keşke baştan hiç vermeseydim bile diyorum bazen
baybyumusak Durunevaa bende aynıydım şükür 2 aylık oldu tuttu. Ben de nuk, Philips, tommy tippee, mum denedim mam olanı tuttu. Bende burda birinden ögrendim emziği verip arkasına pıt pıt vurdum o attı ben verdim ama alıştı şimdi. Uykuya inanılmaz yarımcı
Durunevaa Berfussmom Philips avent in emziklerini almıştım ağzına alıyor biraz emiyor sonra kusacak gibi öğürüyor 😔
Durunevaa Abektas uyku a dalışta vs yardımcı oluyor bende o yüzden çok istiyorum emmesini ama alıp adam akıllı hiç emmedi 2 3 dakika emip atıyor geri
Abektas Durunevaa kesinlikle uykuya dalarken çok yardımcı oluyor bazen yüzüstü yatırıp ağzına veriyorım emziği kendi kendine uyuyo 😅
midyedolmam35 Durunevaa dene onu canım iki satılıyor hem figer enzimlere göre dah küçük hemde daha csbk adapte oluyor bebekler
midyedolmam35 Durunevaa markasii hatırlamıyorum ama teko var zaten 0 2 ay damaklı emdi 2 adet var beyaz ve turkuaz
Burcc Bende bir çok marka denedim ama sadece BİBS marka emziği kabul etti. Şimdi kaybolur diye aklım çıkıyor😂
Yusufcuk6 Durunevaa bizde 26 gunluguz evde her marka emzik var 😂ama emdiği gibi atıyor bugün arkadaşımın a101 den aldığı dandik ni emzik vardı dedim bide bunu deniyim yaklaşık 1 saate kadar emdi hatta onunla uykuya geçti ama sonra sonuç yine aynı attı ağzından 😭😭
Prenses-annesi1 Durunevaa benimde kızım 2 ay 23 günlük her çeşit marka emzik denedim hiç tutmadı hergün deniyorum yine ama banamısın demiyor sakız çiğner gibi yapıyor diliyle itiyor öğrüyor hiç tutmadı bu zamana kadar zorlayıp kusturduğum bile oldu ☹️