Oğlum 5.5 aylık ve bu zamana kadar duvardan duvara kurduğum salıncakta uyutuyodum falat biyere gittiğimde battaniyede sallamam gerekiyo ve artık onuda istemiyor uyumuyordu 2 gündür ayaklarımda sallayarak uyutmaya çalışıyorum ağlıyor sakinleştirip tekrar yatırıyorum o ağladıkça bende ağlıyorum iyi mi yapıyorum kötü mü bilmiyorum