Kızlar bebegım malum coronadan 8 aydır bıyere cıkamadı kalabalık yerlere son bir aydır parklara falan gotırmeye basladık mesela onu genıs Kalabalık alanda gezmesı ıcın yere saldıgımızda Hemen kucak ıstıyo cocuk gordugunde yanlarına falan gıtmek ıstıyo parmakla gosterıyo anca ole gezıyı cocuk olunca tek basına hep kucak ıstıyo sızınkılerde olemı