Mukaddes34 ZmrtDila bacım oğlum 2 aylık inen fark ettik sol böbrekte genişleme var diye sünnet oldu pipisinin ucu sardı çok şükür geçti şimdi 10 ay 25 günlük bir daha bi sorun yaşamadık
Anyaangie İlk aylarda vardı sonra kendılıgınden gectı bızımkı,nefrolojıye gıtmek gerekıyor,mutlaka ultrason ve duzenlı ıdrar tahlılı sımdıden gecmıs olsun