Asel20 lütfen sakin olmaya çalışın.Bende sizin gibiydim ama şu an içiyorum sofamı rahat.Öteki türlü evde hiçbir şeye dokunamıyorıdn.Bir şey olmaz rahat olun.Maskenizi takın elinizi yıkayıb ve sosyal mesafeyi koruyun.Eminin tedbirinizi çok iyi almışsınızdır.🙏🏻