Bebeğim 6 aylık hala açılmadı doktor 12.aya kadar açılmazsa genel anestezi ile işlem yapıcağını söledi masajını yapıyorum ama açıldımı noldu anlamıyorum da çok ağlayan bi bebek deil normaldede geçen sünnet olurken 2-3 damla aktı okadar neler yapmam lazım bilen varmı