Mrblar 3 aylık oglumun yüzünde kırmızı isilik benzeri kızartılar var neden oldugunu anlayamadım sürekli aynı şeyleri tüketiyorum sadece bu ay bebelac gold aldım acaba o alerji yapmış olabılır mı poposunda da pişiklik kabartılar var bilen varsa yardımcı olabılır mı lütfen?