Cur_cun 2cocukla zor oluyodur canm ya nasıl.basariyousnuz valla ben bi çocukla çoğu zman pert oluyrm rabbime çok.sukur herseyiyle annelik harika ve olağan-üstü bir duygu orası ayrida🙏2,3 hatta 4cocugu olanları ayakta alkisliyrm yemin ederim çok zordur.benim.oglumda 1 ay 14gunluk rabbim.saglikla büyütmeyi nasip etsin ins