Betullll MetovicSinem bende Lansinoh kullaniyorum tekli cok memnunum kullanirken derecesini yuksek yapmayin 3 de 2 de kullanın ben sut gelmiyor diye o hatayı yaptim gogusler yara oluyor
Annemelekk MetovicSinem kesinlikle avent tekli. Hayat kurtardı. Biberonları da öyle. Anne memesine en yakın uç olarak süperler.
PrensesRavza MetovicSinem tekli canım ama ikili alsaymışım iyi yaparmışm diye düşündüm çabuk sağardım diye
Bekeb Betullll bende elektrikliyle sağdım ama 15-25 cc geliyo süt neden acaba sağdıkça mı artıyo yoksa sütüm mü azaldı 😢😢
MetovicSinem Annemelekk phılıps avent biberonla bebeğimde şuan meme reddi yaşıyorum maalesef canım 😞 makinayla ne kadar sürede boşaltıyordun canım
Dilanacr Canım lansinoh tavsiye etmem bizzat denedim madela kiraladım ben makinaların arasında en en iyisi eğer sansın varsa al yada Kızılay dan kirala ben kiraladım aylık 150 ye mis gibi kullandım
MetovicSinem Dilanacr bende kiralıyordum canım ama bebeğimle meme reddi yaşıyorum nereye kadar kiralayacağım diye düşünerek satın almaya karar verdim