M1arafguler Kızlar oğlum 4buçuk aylık sabah iki bacaktan alı olduk şimdi fark ettim bi taraf bacağı kızarmış şişlik falan yok kırmızı afedersiniz sanki birisi emmiş de kızarmış gibi normal mi bu yaşayan oldu mu foto yükleyemedim bilmediğim için
NaimeYilmaz M1arafguler Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
Emin_e M1arafguler sislik normal hafif soguk uygulayin havluya mibik bir buz vs sararak koyup cekin koyup çekin
anne15 Hizliresim.com dan yükleyebilirsiniz linki buraya yapıştırcaksınız. Bizde aynı etkiler olmadı bilmiyorum ama burdan yükleyebilirsiniz