Kızım 2 aylık . Sabah uyandığında altını temizliyor yağ sürüyor sonra parmak aralarını kontrol ediyorum pamuk falan var mı diye. En sonda d vitaminini vererek sabah rutinini bitiriyorum. Fakat akşam uyurken altını değiştiriyorum sadece birde bazzen ağlamazsa kıyafet değiştiriyorum. Artık büyüyor bi rutini olsun istiyorum ama me yapacağımı bilmiyorum 🤷🏻♀️ siz neler yapıyorsunuz ?