7 ay 6 günlüğüz diş belirtileri gösteriyor bir haftadır diş etide şişti alttaki beyaz bir çizgi olmuşmuş deli gibi herşeyi ısırıyor aşırı huysuz ben sadece kendi sütümü veriyorum ama bu gün hiç içmedi sabah 5 gibi içti o saatten beri memeyi almıyor aç kalmasın diye elimden geleni yapıyorm bişey yemiyor açtır uyuyamıyor yardım edin bu süreci nasıl atlattınız göğsümü 2 kez sağdım biberonda almadı bu gidişte mastit olacam çok ağrıyor ve şişmiş 😔diş etine jel sürüyorum ve ağrı kesicşde veriyorum diş kaşıcıyı soğutıp veriyorum kaşıyor ve ağlıyor.