flowerytll ilerleme oldu gibi önceden sadece baba mama diyordu şuan 23 aylık kendi kendine konuşuyor söylediklerinden hiç bir şey anlamıyorum ama konuşmaya çalışıyor bizimle baba mama abi ara sıra anni okey kitap(Hollandaca söylüyor) geri kalan konuşmalarında hiç bir şey anlamıyoruz açıkçası 2 yaş kontrolü için çağıracaklar yakın zamanda o zaman soracağım iyi mi değil mi diye