Oyku-59 Kızlar geçenlerde post açtım cok ağlıyo bebeğim diye gazdan şüphelendim ama kum döküyormuş ilk defa duydum başına gelen var mı
Oyku-59 Balannesi idrarı normalde bezde ağırlık yapardı 1 haftadır işemiyor resmen bide geçenlerde altını açarken kum taneleri vardı ama hiç aklıma gelmedi. Cok huzursuzlaşıp ağlayınca idrar tahlili yaptı doktor tahlillerde cıktı
Balannesi Oyku-59 Biraz sıvı kaybı olmuş olabilir bol bol emzirin 1 yaş altı tüm bebeklerin idrarında hafif kum taneleri görülebilir kafanıza takmayın☺️