Kızlar coronadan şüpheleniyorum belirtim yok ama bugün korona testii pozitif çıkan akrabamla görüştüm 1 hafta önce , bebeğim 2 aylık.. Kendimden değil bebeğim için korkuyorum. Sizlerde olan çevrenizde duyduğunuz bebekler var mı, ne oluyor atlatıyorlar mı?