Kızlar 21 aylık oğlum bugun ateşlendi ateş düşürücü verdim geçti. Sonra bi daha çıktı bi daha ateş düşürücü verdim. Ve bu arada ne öksürük ne hırıltı, ne kusma hiç birşey yok. Ateş harici hiç birşeyi yok keyfide yerindeydi. Taki akşam üstü ayak altı şişene kadar ateşle birlikte ayak altı topuğunun orası şişti ve sertleşti 2 ayağıda öyle oldu ve çok sıck ayakları üstüne basamıyo ağlıyo yürüyemiyo birden bire noldu anlamadım doktora yarına hemen randevu aldım ama sabahı nasıl edicem bilmiyorum🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️