Yamaniko20 Anneler sizinde oluyormuydu kucağımda tutunca backları morarıyor yatırınca geçiyor. Birde ne zaman bu durum biter ??
Tosbikgiller19 Yamaniko20 Bizdede var o dert 8bucuk aylık ikizlerim var kucağıma alıyorum ayaklarının altları mosmorr oluyor korkuyprm kansızlık mı falan. Koyuyorm geçiyorrr 🤷🏻♀️
snglkllgl Yamaniko20 canim benim oglum da 9.5 aylik bugun ayni seyi dusundum kucagima aldigim gibi morariyor anlamadim senebini ya
Yamaniko20 Tosbikgiller19 ben doktora sordum çok normal dedi kan dolaşımı olmuyormuş çok kucağımızda tuttuğumuzda 8 aya kadar devam yani morarması :( kanguru bile kullanamıyorum
kagan1 Yamaniko20 Peki doktor kucakta çok tutma o şekilde falan dedi mi benimki kucakta çok kalmayı çok seviyor da bizde de aynı oluyor morarma
Aselkusveannesi Yamaniko20 Benim bebeğim 28 günlük benimkinin de emzirirken aşağı sarkan bacağı ve duş aldırırken ayak altı morarıyor. Kan dolaşımı ile ilgili diye biliyorum.
Nvys2320 Yamaniko20 Canım benim kızımda 4,5 aylık bizimde öyle kaç gündür ben de huzursuzdum neden oluyor bi sıkıntımı var diye. Emzirirkende altta kalan bacakta oluyor. Anladığım kadarıyla normal bir durum.