T-1234 46 günlük bebeğim var akşam vakitleri hep ağlıyor karnı tok kakasını yapıyor gazını çıkartıyor emzik tutuyor ama devamlı ağlıyor çözemedik ne olabilir öneriniz var mı? Sadece beyaz gürültüde susuyor kapatınca ağlıyor
melisaninannesi T-1234 20 günlük olduktan sonra bebekler sebepsiz yere ağlarmış bilimsel olarak bi açıklama getirilememiş.
Duygusm T-1234 Kolik olabilir ya da akşam ağlamaları olabilir (witching hours veya purple crying denen şey). Özellikle görünen bir sebep yokken belli bir saatte başlayıp uzun süre devam ediyorsa ve hemen her gün aynıysa bu nedenledir.
Elif-Cakar Atak haftasında bebeginiz o yuzden aglıyor uyaranlara acık duruma gelecek sakince ona ninni söyleyip yuzunu sevmeniz etkili olacaktır 🥰
T-1234 esmerayes yeni başladı son 3 gündür böyle daha önceden akşam saatlerinde uyuyordu bir sıkıntı olmuyordu
Zehranisa Benim kizimda oyleydi 2.5 aylik olduk daha yeni bitti her aksam 1 saat suren ciglik cigliga aglamalar gaz sancisi tutuyordu en sin cikario rahatlayip uyuyordu