Arkadaşlar sevgili anneler kafama takılan bir konu var. Oğlum 1 yaşına gelmek üzere bazen iştahlı bazen duruma gore istahsiz bir bebek. Ama acıkınca illaki yer. Ama 4 5 saat geçmeden acikmıyor. Internette 3 ara 3 ana öğün diyor ama bu seferde saat yetişmiyor. Sabah 06 00 da mama içiyor 10.00 da kahvaltı 14 de çorba 18 de yemek 22.00 mama ve gece az birşey yine mama içiyor. Tabi arada eline az birşey meyve de veriyorum ama bu sefer asıl öğünü yemiyor. Doğru mu yapıyorum normal mi acaba?