bianneeee Kızlar Mayıs’ta basvurmustum e devlette süreç devam ediyor yazıyor yatmış olma ihtimali var mı PTT de mi belli oluyor bilgisi olan yazabilir mi
aramsamsam bianneeee Güzel anneler bu sürecin aşamasını takip ettiğiniz linki bana atarmısınız. Benim bi yakınım nasıl yapıldığını bilmediği için onun edevlet şifresiyle başvurmuştum da sonrada kontrol etmedim. Nereden bakılıyor, bakayımda haber vereyim.
aramsamsam Duygu24 e devlette bulamadım nereden bakacağımı bilmediğim bi konu😅 başkası içinde olunca yanlış bilgi vermek istemedim. hangi başlık altında bu süreç bilgisi?
kahvekokusuu bianneeee bende mayista basvurmustum mayisin sonunda aldim ama halen surec devam ediyor yazisi var o yüzden siz pttyi arayin yada gidip bi sorun