Tortilla Kızlar Allah rızası için bebegım 14 günlük basta emiyordu sonra sarılık oldu hastanede yattık orda bıberonla mama verdık hızlı beslenmesi sarılıgı atmask ıcın ama alıstı asla mememı almıyo yaklastırınca bıle agıt koyuyor mama istıyor yada sagıp verıyorm. Aglamaktan dusunmekten psikolojm mahvoldu emzirmek ıstıyorm kendımı anne gibi hıssedemıyorm 😞 eds denıcektm ama emmedıgu ıcın onuda yapamıyorm.
Dmrmry Tortilla aynı durumdayız 19 günlük hala emmiyor bende üzülüp ağlıyorum sağıp veriyorum mama da veriyoruz kendimi çok kötü hissediyorum 😔
Bhrrzgr Tortilla siz sütünüzü enjektörle vermeye çalışın ya da kaşıkla, anne göğsünü uyumlu olanlar da dahil biberonu hayatınızdan çıkarırsanız bence dönecektir. Tabi ki dönmezse üzülüp canınızı sıkmayın sağarak verirsiniz en kötü🙏🏼 Benim oğlumda doğduğunda meme reddi vardı ebeler yardım etmişti öyle tuttu, birinden belki yardım almayı deneyebilirsiniz emzirme danışmanı gibi
Cigdemveminik Tortilla canm aynısı bize oldu kızım sarılktan dolayı hastanede kaldı bi gece ertesi gün asla göğsümğ almadı ogün sağp verdm snra doktorumz asla biberonla devam etme bidha memeni hiç almaz yoksa şuan alışmş sayılmaz bir günde dedi bırak ağlasn acıktğını anlasn mecbur emecek seni dedi öylede olsu iki saat aç kalınca ağladı baya snra verdm tuttu göğsümğ şimdi hem sağıp verşyorm hem emziriyorm ikisnide emiyo
Balannesi Tortilla Merhabalar benimde yaklaşık bir hafta hiç sütüm gelmedi ve tabiki mamayla beslendi. Öncelikle karnını doyurup memenizi sonra teklif edin karnı aç olduğu için biberonu arar memenize koyduğunuzda sinirlenir. Phlips avent kelebek slikon meme ucunu mutlaka deneyin biberon gibi geliyor ve emzirebiliyorsunuz. Bu süre yaklaşık 1 ay sürdü 1 aylıkken slikon uçla emzirmeye başladım 3. Ayın sonunda ucu da bıraktık direkt memeden emmeye başladı. Sonrası ise memekolik bir bebek ☺️ 27 ayın sonunda çok zor bıraktı. Bu yüzden canınızı hiç sıkmayın sevgiler 💕
Adedul Canım sende sütünü sağıp ver neticede alacağı gıda değişmeyecek. Önemli olan sarılığı atlarması, benim de 6 günlük bebeğim var sarılığı var tek derdim geçmesi. Sen onun annesisin mamada versen süt de emse bu değişmez, üzme kendini
Ruzgar5656 Dmrmry aynı günlük bebeğimiz benim de sariligi var fazla emmiyor en fazla beş dk bi kaç gündür yeni yeni tutuyor bende çok ağladım yıprandım kendimden nefret ettim
Dmrmry Enjektörle denedik kaşık biberon aldım olmadı kaşıkla versek çoğu akıyor sütün lansinoh marka biberon aldım o meme reddi yapmıyor diyorlar bi kaç gün onunla vereceğim sağdığım sütü aç bıraktık çok ağladı yine tutmadı
Annekuzusuuu Dmrmry damlalık al eczaneden sütü onunla ver sık sık memeyi teklif et bu kaç haftanı alacak ama alışaçak emin ol
dilek-duru Benim kızım da emmiyordu silikon göğüs ucu aldım onla alıştı emdi. Ancak sorarsanız keşke sağarak vermeye devam etseydim. Çünkü kilo alımı daha iyiydi silikonla göğüsü boşaltmadığı için sütüm azaldı mamaya başladık. Silikonsuz da emmedi. Şimdi 6 aylık memeyi de bıraktı hiç emmiyo. O yüzden üzülmeyin benden sizin gibiydim çok ağladım ettim ama önemli olan beslenmesi. Sağarak da verseniz aynı besin emzirince de aynı besin. Bazı bebişler inatçı oluyo yapacak birşey yok 😊
Annekuzusuuu We nin gögüs ucu sikilon onu alın biberon başlığı gibi sizi emecektir başmarda huzursuz olacak ama denemeye devam edin biberonu araden çıkarmadığınız süreçe sizi almayaçak kafası karışaçaktır/
Annekuzusuuu Silikon ucu tuttuğunae biş dak sonra silikon ucu aradan çekmeyi unutmayın gögsünüze alışsın/ o şekilde alıştırdım ben sikilon uça da hemen alışıyoryar malesef . Az emdikten sonra aradan çıkarın gögsünüzü emsin başta ağlayıp reddeddeçek ama ısrarla deneyin
Selinsak Benim de aynı şekilde oğlum 3 aylık 2. 5 ay olana kadar emmedi hep zorladım sağarak verdim sütümü sizde sağıp verin 15 gündğr de kendi isteyerek emiyor 😊
Elifba Aglayıp moralini bozma senin üzüntüm stresin bebeğine geçiyor biraz aç bırak memenin ucuna azıcık pekmez falan sür canım inşaallah geçer bu durum üzülme
Powermoms Tortilla aynısını bire bir yasadik tek cozumu bebeğimin agrina 1-2 danla sekerli su koyrdum . Kendi gogsumu sekerli su surdum boyle emmeye basladi 2 gun yaptim.sonra duzeldi
0503 Tortilla canım bebeğim2 aylıkdan beri emmiyor şuan 5 aylığız 3 aydır sağıp veriyrm sürekli biberon la verdim emzirme danışmanı ndan yardım aldım 2 hftadır alıştırma bardağı le veryrm bnu da danışman söyledi 2 haftadır az az emmeye başladı sende sağ ama ağzı küt yumuşak uçlu bardak al daha çabuk döner sakın biberon verme kaşıkla da verebilirsn
fatimaozel Tortilla önce can sonra canan demişler. sen kendini neden yetersiz hissediyorsun onun annesisin. senden daha fazla düşünen yok bebeğini. mama almak istiyorsa mama yesin. Bak benim bebeğim 21 aylık meme düşkünü bazen çok yorulduğumu hissediyorum. kesmek isitiyorum diyorum ki keşke mama alsaydı da beni bu kadar bunaltmasaydı. seni anlıyorum ama sağınca yine emiyormuş sütünü çoğaltmaya bak, sonra sürekli sağ ver mamada ver önemli olan sağlıklı olması bunu dert etme. kendini toparla beslenme değil sadece annelik sevgini şefkatini her şeyi büyüdükçe vereceksin. ek gıdaya kadar sabret gerisi hallolur inşallah 👌🏻👍🏼
Fatma8988 Tortilla canım alısır memeye ısrarl ver ama önce bşberonu bırak. Kaşıkla yada kasık biberonla besle bçberonu bikac güne unutur. O arada hep memede ısrar et. Bende öyleydim cok kücükken değilşyirmek daha kolay inan
Melinoee Tortilla Facebook kullaniyorsaniz emzirme akademisine üye olun orda post açın. Emzirme danışmanları size yardımcı olurlar. Bebeğiniz biberon kaynaklı meme reddi yapıyor. Ten tene temas,duşta emzirme, eds yöntemi ve fingerfeeding ile memeye geri döndürmeniz gerekli.
Tortilla Cook sagolun kızlar. Valla avent uc aldm onuda ıstemedı mıdesi bulanıyo gibi yapıyor. Napsam ne etsem almıyor daha memeye yaklastırınca kıyamet kopuyor. Ac kalıncada ıcım parcalanıyor ınat edıyorm ama o benden ınatcı. Onu emzırmek hıssetmek okdr cok ıstıyormkı bıberonda cok uzak hıssedıyorm kendımı ona :( suan bıle aglıyorm