Ela-gozlu 6 aylık bebeğimi ayakta tuttuğum da bir ayağını tam basıyor bir ayağını parmak ucuna acaba başına böyle bişey gelen varmı
Kusannesi Ela-gozlu benimki 7 aylık hala öyle, yavaş yavaş basmaya başlar diye düşünüyprum daha erken bana kalırsa