Sudemeda benim bebeişim de beş aylık olacak az kaldı, dönüyor biraz biraz. Reflü yatağında da sıkıştığı için yanlarını çıkarmıştım ben. Tek yatırdığım zaman gündüzleri yastık koyuyorum yatağının yanına. Gece bizim aramızda yatıyor. Hiç düşmedi ama düşebileceği pek bi yer de kalmıyor bizden 😅😅