anneler başına gelen var mı? Dışarı çıkmak bile imkansız, doktora götürdüm çok ağır bı vaka değil kaçırıyor zamanla geçecek dedi. Tuvalete de gitmiyor oturmuyor. Oğlum 2 yaşında. 20 aylikta beri tutmaya başladı. Cıvık tutmaya çalışıyorum ama tutmaya çalışınca katilasiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı ya da bilen 😥