baybyumusak sadece anne sütüyle müdahale olmaz. Nereden olmaz diyorum. Eger ek dgıda olsaydı işin içinde obez olurdu tabiiki müdahale gerekirdi. Ama bu durumda ben birsey olcagını düşünmüyorum. Benim Bebegim 3300 doğdu doğum kilosunu hiç kaybetmeden üzerine kilo aldı başlarda hep kilosu üst sınırda gitti. Her gitmeme ek gıda veriyormusun dedi yok dedim. Çok güzel Tamam ozaman sorun yok dedi. Çok tombiş Bi bebekti sadece anne sütüyle. Sütünü yarıyor bence sorun yok zaten büyüdükçe boyu uzayacak ilerleyen zamanlarda kilosu düşecektir. Suan 11 aylık oğlum boyu uzadı ekidi gibi tombikligi kalmadı ama kilosu normal