@Sunshine Benim ve bebeğimiz testi pozitif çıktı, bize doktor azitro adında bir antibiyotik ve calpol verdi. 5 gün kullanacaksınız dedi. Bana da hastaneden 5 günlük hap, klavunat ve parol verdiler düzenli kullandım. Artı olarak eczaneden decavit ve c vitamini aldım. Doktorumuz sık sık emzirmemi ve bol bol sıvı tüketmemi söyledi. Bol bol ev yapımı limonata da içtim. Çok şükür ilaç bitimine düzeldik. Her ihtimale karşı 14 gün boyunca kesinlikle evden çıkmadık ve evin içinde maske ve eldivenle oturduk. Eşime bulaşması çok şükür. Hastalıktan önce 15 gün antibiyotik tedavisi gördü bebeğim hastanede o yüzden hastaneden bulaşmış olduğunu düşündü doktorumuz. Siz tedbirinizi alın gerisi hızlı bir şekilde geliyor inşallah. Rabbim acil şifalar versin