Kızlar 5 ay 3 günlük oğlum var. Kaliteli vakit geciremedigimizi düşünüyorum 😪 Herseyden çok çabuk sıkıldı bu zamana kadar. Oyun halısı olsun çıngıraklar olsun hiç birinin suratına bile bakmıyor ilgisini çekmiyor tek derdi çığlık atam, ağlayam 🤷🏻♀️ vallahi ne yapacağım şaşırdım malum ilk deneyim ilk tecrübe 3 aylıkken dönmeye başlamıştı biraz biraz öyle oyalaniyordu şuan hiç dönmeye teşebbüs bile etmiyor oda ayrı bir sorun yüzüstü çevirdiğim anda bağrınıyor. 5 aylık bebeyle nasil kaliteli vakit geçiririm. Oyun ve oyuncak tavsiyelerinizi bekliyorum 😊