3 saatte bazen 4 saate bır emzırıyorum mama verıyorum gun boyu uyanık kaldıgı zamanlarda oyun halısında kucakta odaları balkona çıkarıyorum ablası var onunla oynuyor cogu zman benım bebegımde kansızlık vardı 2 ayken basladım kan damlasına cocuk doktoru ferruma başlattı sıkıntı yok içiyor boyunu bilmiyorum ama kilosu 6300 oldu 2850 doğmuştu bu ay az kılo aldı ama saglıklı olsun şükürler olsun🥳💙🧿🤲