eylulmin Seherronya cam mı bunlar acaba? O fiyata cam olmaz gibi geldi. Şahsen ben yiyeceklerin plastik kutularda muhafaza edilmesine karşıyım. Pek sağlıklı değil.
Seherronya Hatice85867 beraber bekleyelim o zaman :)) başak burcu damarım kabardı yine eve yeni düzen şart 👍👍👍
nyac Ben almıştım makineye attım bilmiyorım ondan mı oldu üçü de çatladı üçlü almıştım cam en sağlıklısı