Gzdzeynep kizimi acile götürdum dün gece o kadar cok agliyordu ki dişse icim rahatlasin baska birseyse hemen tedavi olalim diye. 8 ay 5 gunluk melek yavrum hem alt hem ust disleri ayni anda geliyormus biraz uzun surecek dedi acildeki hekim. Jel sordum onermiyorum dedi. Sonra bugun takipli hekimi ile gorustum bunu soyledi kullanabilirsiniz diye ama internnete okudugum yorumlar beni biraz korkuttu. Cocugum periperisan aldim jeli ama kullansam mi kullanmasam mi sasirdim kaldim. Iki farkli hekim gorusu var. Acildeki ciddi alerjik reaksiyonlar olabilir dedi. Takipli hekimi bu jeli söyledi. Sasirdim kaldim..